Lördag 9 Mars

Lördag redan.. skolan börjar på måndag igen.. har världens ångest.
Blir inte bättre av att det har varit ett av dom tråkigaste loven någonsin.. har inte gjort något alls på dagarna..
Har legat i sängen i stort sett hela tiden, glott på pll, kollat tumblr osv..
Har varit ut på en skoter tur tillsamans med familjen i alla fall.
Aja, som tur var kan jag se fram emot nästa helg då jag far till Levi med hjärtat och min faster och stannar där över en natt.
Skulle ha farit till Kåbdalis en sväng idag men blev inget med det.. så for till stallet och red + fixade i stallet.
Kom hem från stallet där kring halv 12 någon gång, och nu sitter jag hemma hos pappa och väntar på mamma som ska hämta mig, dock måste jag vänta i 3 timmar till, wehåå.
Ska gå och duscha på ett tag och sen kanske jag går till Tiina ett tag, får se hur det blir. 
 
Sitter och tröstäter en flottiiiimacka..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0