Down on the West Coast, they got a saying If you're not drinking, then you're not playing

Endast ca 2 veckor kvar tills skolan drar igång igen men jag är nästan lika lycklig för det! Har jobbat klart mina 3 veckor åt kommunen, flyttat hem flisan från sommarbetet och även hunnit med en liten tripp till huvudstaden. Åh så härligt det var att komma ner dit igen! bortsett från den äckliga värmen. Har i alla fall hunnit umgås lite med min syster och hennes pojkvän, shoppat en himla massa och ätit massa gott! Nu är jag i alla fall hemma i norr igen och har inte hunnit med så mycket annat än att sova i mängder och vara i stallet. Hoppar upp och ner för tillfället eftersom jag är riktigt sugen på att fara ut och mata med crossen, en vitheden sväng måste det bli inom de kommande dagarna. Har inte så mycket mer att skriva om, kände mig bara sugen att klottra ner något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0