You only love me when you're not okay, such a shame

Första veckan av skolan har passerat, imorgon är det skola återigen.. helgerna går alldeles för snabbt.
Det var med väldigt blandade känslor jag kom till skolan förra måndagen, det kändes så trist att lovet har passerat och även sommaren, men det var ändå väldigt kul att träffa alla igen. Dessutom fick jag ett riktigt bra avslut på sommarlovet förra helgen som bestod av tältning med ett gäng härliga människor! 
Och har även haft ett riktigt bra sommarlov helt allmänt så ska inte klaga för mycket nu. 
Bara 2 år kvar med skola nu och sen får jag äntligen ta tag i mina drömmar och flytta från Kalix och leva livet till fullo! Även fast det kommer innebära att jag mest troligt kommer att få lämna kvar min Flisan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0