:)

FRÅGOR!

 

För ett år sedan:

 

 

 

Hur gammal var du? - 15

 

Vilken klass gick du i? - 9G

 

Vad hade du för hårfärg? - Blond

 

Hur lång var du? - typ 167? minns inte sånt

 

Hade du någon pojk/flickvän? - Ja

 

Vad brukade du göra på fritiden? - Umgås med folk och hänga i stallet

 

Vilka umgicks du med? - Olika

 

Hur såg du ut? - Inte som nu i alla fall

 

Var allt bättre då? - Ja vissa saker

 

Skulle du vilja gå tillbaka dit? - Nja, till vissa saker, saknar inte den personen som jag var då

 

Har du förändrats? - Ja väldigt mycket

 

 

 

Nu:

 

Hur gammal är du? - 16 snart 17

 

Vilken klass går du i? - Börjar BF2 till hösten

 

Vad har du för hårfärg? - Blond

 

Hur lång är du?- 170 något

 

Vem är du kär i? - Andreas

 

Har du någon pojk/flickvän? - Jo

 

Vad brukar du göra på fritiden? - Ha kul, hänga i stallet, umgås, köra cross osvosv

 

Vilka umgås du med - Nästan samma som förut, bara kommit några nya personer! 

 

Hur ser du ut? - Men orka.. 

 

 

 

Har du..

 

Rökt?- Ja det har jag

 

Snusat?- Testat ja

 

Sovit brevid någon av samma kön? - Ja

 

Sovit brevid någon av motsatt kön? - Ja

 

Slagit ner någon? - Nej 

 

Ljugit för en bra vän?- Tror inte det

 

Svikit någon? - Jo

 

Fuskat på prov/läxförhör? - Nä inte på länge eftersom det är sommarlov

 

Blivit kallad Bögjävel? - Jo

 

Kallat någon Bögjävel? - Ja

 

Druckit alkohol? - Yes

 

 

 

Vem:

 

Kramade du senast? - Minns inte

 

Sov du hos senast? - Tor och tiina i ökx

 

Kan du lita på till 100%? - Ingen tror jag faktiskt helt ärligt 

 

Vill du vara med just nu? - Den som vill vara med mig

 

Ringde dig senast? - Mamma

 

Skickade ett sms till dig senast? - Andreas tror jag

 

Skickade du ett sms till senast? - Andreas eller mamma

 

 

 

Vad:

 

Drack du senast? - Saft

 

Köpte du senast? - Nytt simkort till telefonen

 

Gjorde du igår? - Jobbade, åkte bil, och fixade igång min nya lur

 

Ska du göra imorgon? - Jobb, stall och sen vet jag inte

 

Vill du göra just nu? - Fara ut och springa

 

Åt du senast? - En vårrulle

 

Är närmast dig som är rosa? - Bh

 

 

 

ÄRLIGHET

 

Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra - Ja det har jag tyvärr

 

Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra - Ja alldeles för mycket..

 

Jag har smygit ut utan lov - Tror inte det

 

Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar - Säkert

 

Jag har en hemlighet som ingen vet - Ja väldigt många

 

Jag har fuskat i ett spel - Vem har inte gjort det? ;-)

 

 

 

DÅLIGA TIDER

 

Jag har druckit alkohol - Ja

 

Jag dricker mig berusad minst än en gång i månaden - Ja

 

Jag kan inte svälja piller - Haha asså ja, men inte "dåliga" piller, bara vanliga som huvudvärkstabletter å så!

 

Jag har tagit mediciner mot depression - Inte det

 

Jag har anorexia och/eller bulimi - Nej

 

Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det - Jo

 

Jag har vaknat gråtande - Ja

 

jag har somnat gråtande - Ja

 

 

 

DÖDEN

 

Jag hatar begravningar - Det tror jag nästan att alla gör..

 

Någon nära till mig har försökt begå självmord - En som då stod mig nära ja 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0