Forget the world, forget the pain, forget the lies they are always the same, here we are, not afraid 'cause tomorrow will shine again

Nu blev det ju sådär jätte länge sen jag visade något livstecken här igen, måste verkligen bättra mig på blogg fronten. Varit in här varje dag och tänkt skriva men sen har jag loggat ut igen och helt enkelt inte orkat.
Det är omöjligt att trycka in allt jag gjort sen senast i ett enda inlägg, eller omöjligt är det såklart inte men jag orkar inte skriva om allt och tror knappast att någon orkar läsa allt helle för den delen. Har i alla fall haft det väldigt väldigt roligt, trots att jag har halvt slått ihjäl mig några gånger haha. Har firat valborg, varit och sett Kalle Gracias, varit hos käftis, haft mellanstadiedisco, käkat tacos med ett gäng och en hel del annat kul.
Idag har jag svikit min älskade Iphone och gått över till Samsung, var inget jag ville direkt men tar man en titt på min Iphone så förstår man rätt snabbt varför jag bytte. I helgen har jag även hunnit dra på mig en hemsk förkylning så just nu ligger jag i min säng med en varm kopp te och melon och försöker kurera mig så gott som det går. Får se om det blir någon skola för min del imorgon. Skulle helst vilja ligga i min säng hela dagen och se massa serier. Nu ska jag avrunda detta och övergå till att se Maria Wern.
 
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0