Will you stick with me through whatever? Or run away?

Denna Måndag har jag spenderat i min säng framför massa Beck filmer tillsammans med flera tekoppar och halstabletter. Hade mycket hellre spenderat den på skolan måste jag faktiskt erkänna. 
Fy vad jag hatar att ligga hemma och vara sjuk och att ha absolut ingenting att göra, vill fara ut och springa, ligga ute och sola i det härliga vädret, umgås och rida. Imorgon har våran klass hälsodag för BF tvåorna, tänkte kriga mig dit även fast jag inte kan delta i någon av alla de aktiviteter vi ska ha. Tänkte även fara till stallet efter det och pyssla om min hästis lite grann som verkligen inte har fått mycket tid de senaste veckorna. Nu ska jag dricka en supergod smoothie och sedan återigen krypa ner i min säng och somna till "The great gatsby".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0